Bestellingen die door u afgehaald worden en doorgegeven zijn voor 8u 's ochtends staan klaar vanaf 13:30u
Later ingevoerde bestellingen staan de volgende werkdag klaar.
Uw bestelling is pas finaal nadat u van ons een orderbevestiging ontvangen heeft.
In het begeleidend schrijven zal u alle informatie omtrent afhaling en retour terugvinden. Voor verdere vragen kan u ons steeds per telefoon of contactformulier bereiken.
Bij afhaling van uw bestelling op ons kantoor te Wilrijk kan u cash of met bankcontact betalen. Wij aanvaarden geen kredietkaarten.
Laat u uw bestelling leveren door ons, dan dient u tot maximaal 3 dagen voor ingang van de huurperiode uw betaling over te schrijven en het betalinsgbewijs door te mailen naar info@schoetersrental.be.
Bekijk zeker de voorwaarden op onze leveringspagina.
Indien u hulp nodig hebt bij de plaatsing van materialen, kan u dit vooraf schriftelijk aanvragen.
Vervoerskosten = kosten voor de levering, dus niet de opbouw en afbraak! Inclusief een laad-en lostijd van 15 minuten.
Indien de laad- of lostijd meer dan 15 min. per persoon bedraagt, wordt een supplement gerekend van € 10,00 excl. btw per begonnen kwartier / per persoon.
De plaats waar wij het materiaal afzetten = de plaats waar wij het materiaal terug ophalen.
De plaats van levering moet gemakkelijk toegankelijk zijn en bereikbaar met de vrachtwagen en transportkarren.
Afwijkende locaties Alle leveringen en ophalingen die afwijken (op onstabiele ondergronden zoals grind, gras, zand.. of op een verdieping) dienen altijd vooraf schriftelijk aangevraagd te worden door u zodat we samen met u kunnen bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Grote materialen zoals friteuses, barbecues, ovens, koelingen en dergelijke moeten steeds proper en door u gereinigd zijn bij teruggave. Indien dit niet het geval is, rekenen wij een toeslag van € 10,00 aan per machine.
Kleine materialen zoals bestekken, porselein en glazen moeten gespoeld zijn. Anders rekenen wij hiervoor een toeslag van 4 cent per stuk aan. Voor glaswerk gebruikt om etensresten in te serveren, geldt een apart tarief.
Gelieve alle producten steeds terug in de juiste bakken te sorteren zoals door ons aangeleverd. Glazen met de opening naar onder in de corresponderende glazenbakken.
Wij nemen geen materialen mee die niet van ons zijn, noch uw afval.
Gelieve het linnen goed uit te schudden zodat er geen restanten meer aanwezig zijn. Wij verzorgen de reiniging van het linnen, deze kost is inbegrepen in de huurprijs van het linnen.
Laat het ons even weten via het opmerkingenveld tijdens uw bestelling of per mail of via het contactformulier of per telefoon.
Vermeld ook of de plaats van levering en ophaling voorzien is van een goederenlift geschikt voor de gehuurde goederen.
Is er sprake van een smalle doorgang? Dan nemen we bijvoorbeeld een plooitafel mee en passen we de bestelling aan aan uw situatie. Geef zoveel mogelijk info mee, zodat onze chauffeur de situatie juist kan inschatten.
Bij levering is het eerste kwartier gratis, eventuele extra tijd wordt per begonnen kwartier, per persoon aangerekend. Kijk onderaan onze webpagina bij 'Levering' voor meer informatie.
Kijk direct na of alle toestellen werken en of er eventueel schade is aan producten. Hoe sneller u dit vaststelt, hoe beter.
Na afhaling of levering heeft u 2 uur de tijd om schade te melden. U neemt een foto en mailt deze door naar info@schoetersrental.be.
Indien iets niet werkt of ontbreekt, contacteer ons op het nummer 03 830 23 79 (tijdens onze openingsuren) of via het contactformulier.
Zorg ervoor dat u ons porselein en glaswerk correct transporteert om schade te voorkomen. Wij zijn niet verantwoordelijk, noch vergoeden we breuken of schade a.g.v. onzorgvuldig transport of omdat de goederen niet correct verpakt of vastgemaakt werden.